ARKOS, el software de canal de denúncies més segur i intuïtiu
Inici

Et donem la benvinguda a ARKOS, la nova solució de canal de denúncies que està canviant la manera com les empreses manegen les denúncies. El nostre programari de darrera generació ofereix característiques úniques i una experiència dusuari intuïtiva que el fa destacar entre la multitud.

Encara que som una solució relativament nova al mercat, els nostres clients satisfets estan descobrint ràpidament la diferència que ARKOS pot realitzar en la gestió de les denúncies a la seva empresa.

Darrere hi ha l'equip de COMPUT, una empresa d'assessoria legal i fiscal amb més de 50 anys d'experiència. La nostra firma té un ampli coneixement de les necessitats i obligacions de les petites i grans empreses, professionals i autònoms.

Per què implementar el canal de denúncies ARKOS?

Des del 2023, les empreses privades i entitats hauran de disposar d'un canal de denúncies intern, un programari que permet comunicar i gestionar, de manera confidencial, les activitats i conductes potencialment irregulars que puguin suposar un incompliment del Codi de Conducta i/o la possible comissió un delicte penal.

 

Davant d'aquesta nova obligatorietat, ARKOS us ofereix una solució àgil i eficient:

 

- És molt fàcil de configurar i molt intuïtiu de fer servir

- T'ofereix la màxima seguretat en utilitzar-lo

- Garanteix l'anonimat i la confidencialitat

- Hi ha un equip de professionals legals darrere

- És personalitzable a la teva empresa

- Utilitza la tecnologia més avançada

- Compta amb un sistema multilingüe

Per què implementar el canal de denúncies ARKOS?
Funcionalitats del programari ARKOS

Funcionalitats del programari ARKOS

- Formulari de denúncia: disposa d'un formulari fàcil i accessible que permet als informants presentar les denúncies de manera clara i precisa.

 

- Alertes instantànies i seguiment: envia alertes instantànies als responsables de l'empresa quan es fa una denúncia.

 

- Gestió i resolució de denúncies: permet gestionar les denúncies presentades de manera efectiva i eficient.

 

- Comunicació bidireccional: permet la comunicació bidireccional entre els denunciants i els responsables de l'empresa.

 

- Informes detallats: proporciona informes detallats que poden ajudar l'empresa a identificar patrons i problemes comuns.

 

- Formació i suport al client: el nostre equip de suport tècnic altament capacitat està disponible per respondre qualsevol pregunta o inquietud.

Contacta amb nosaltres

Si tens dubtes, contacta amb nosaltres a través del formulari i t'ajudarem amb el que necessitis.